З А П О В Е Д
№ РД-01-312
гр. Главиница,03.05.2018 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА, чл.35, ал. 1 от ЗОС, чл. 36, чл.50 и чл.52 от Наредба № 3 за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество в Община Главиница и в изпълнение на Решение № 362 по протокол № 41/26.04.2018 г. на Общински съвет Главиница
Н А Р Е Ж Д А М:
- Откривам процедура за провеждане на публичен търг с явно наддаване за :
1.1продажба на недвижими имоти - частна общинска собственост, както следва:
№ |
Имот, населено място, акт за частна общинска собственост |
Площ |
Начална тръжна цена |
Цена на тръжни документи |
Депозит за участие |
Час на търга |
1. |
УПИ XIV-213, кв.19, с. Богданци АЧОС №33330/07.05.2015 г. |
1,320 дка,застроена площ 69,79 кв.м-къща |
5748.46 лв. |
10,00 лв. |
575,00 лв. |
9,30 часа |
2. |
УПИ-329,КВ.32, с. Стефан Караджа- , АЧОС 3039/ 26.06.2012 г. |
0,895 дка,застроена площ 130 кв.м-двуетажна сграда с гаражи |
15024.20 лв. |
10,00 лв. |
1502,00 лв. |
10,00 часа |
1.3 Отдаване под наем на сгради, части от сгради и помещения.
№ |
Имот, населено място, акт за частна общинска собственост |
Площ |
Начална тръжна цена |
Цена на тръжни документи |
Депозит за участие |
Час на търга |
1. |
УПИ X-139, кв.5, с. Осен АЧОС №1299/07.07.2004 г.-за търговска дейност |
Застроена площ от 174 км.м, за отдаване под наем 30 кв.м |
30.00, лв./ без ДДС/36.00 лв. с ДДС/ |
10.00 лв. |
3.00 лв. |
10.30 часа |
- 2. Утвърждавам тръжната документация, в т.ч. указанията и изискванията към провеждането на търга, проекто-договора за продажба и приложенията към документацията.
- 3. Утвърждавам цената на тръжната документация, депозита за участие и часовете на провеждане на конкурса, съгласно приложените таблици;
- 4. Публичният търг да се проведе на 06.06.2018 год./сряда/ в Заседателната зала на IV етаж в административната сграда на Община Главиница, ул. “Витоша“ №44 в часовите диапазони, упоменати в таблицата.
- 5. Оглед на имотите може да се провежда всеки работен ден при съгласуване на график с н-к отдел „Общинска собственост“ и транспорт на кандидата в срок до 05.06.2018 год,/вторник/ 16,00 часа;
- 6. Тръжната документация се получава всеки работен ден от Информационният център на община Главиница в срок до 05.06.2018 г, 16,00 часа. след представяне на документ за закупуването ѝ. Цената не се възстановява и следва да се внесе на касата на Община Главиница или по банков път по сметка на Община Главиница, а именно: IBAN: BG 12 CECB 9790 84 4783 5600, BIC: CECB BG SF, код вид плащане – 447000, при „Централна кооперативна банка“ – Клон – гр. Главиница.
- 7. Подаването на заявленията за участие в търга се извършва всеки работен ден в Информационният център на Община Главиница, в срок до 05.06.2018 г, 16,00 часа;
- 8. Краен срок за внасяне на депозита: - до 16.00 часа на 05.06.2018 г. /понеделник/ на касата на Общината или по банкова сметка на Община Главиница IBAN: BG 96 CECB 9790 33 4783 5600, BIC: CECB BG SF Централна кооперативна банка – Клон – гр. Главиница.
- 9. Публикуването на обявата за провеждане на търга да се извърши в един местен всекидневник, сайта на Община Главиница, на таблото в административната сграда на Община Главиница и в сградите на кметствата.
- 10. Назначавам комисия в състав:
Повторен търг при неявяване на кандидати да се проведе на 06.07.2018 г. /петък/ на същото място и при същите условия. Определям срок за внасяне на депозита за участие и закупуване на тръжна документация, оглед на обекта и подаване на заявления за участие до 16 часа на 05.07.2018 г/четвъртък/
Контрол по изпълнение на настоящата заповед възлагам на Директор „Стопанско управление и хуманитарни дейности“.
Преписи от заповедта да се връчат на Директор „Стопанско управление и хуманитарни дейности“, началник отдел „Общинска собственост“ и Председателя на комисията за сведение и изпълнение.
Неждет Джевдет………………..
Кмет на Община Главиница
Съгласували,
Сюзан Хасан……………….
Зам.кмет „Стопанско управление“
Изготвил,
Нурхан Али………………..
Директор на дирекция „ СУХД“