ОБЯВА
ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА
В качеството си на бенефициент по Договор BG05SFPR002-2.005-0087-C01 „Активно приобщаване в Община Главиница“, финансиран по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027, процедура BG05SFPR002-2.005 „Активно приобщаване и достъп до заетост на хора в неравностойно положение“, съфинансиран от Европейския съюз, обявява набиране на документи от кандидати за следните позиции:
„Мениджър на случай“–8 позиции; „Трудов посредник“- 1 позиция и „Психолог“- 1 позиция.
Цел на проекта:
Основната цел на дейността по наемане на персонал е да се повиши качеството на живот, насърчи социалното включване и интегриране в обществото на групите в неравностойно положение чрез подобряване достъпа им до пазара на труда и интегрирана подкрепа.
I. Минимални изисквания за позиция: „Мениджър на случай“
• Образователна степен: минимум средно;
• Професионален опит: не се изисква – наличието на доказан опит по специалността ще се счита за предимство.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Компютърни умения: компютърна грамотност – работа с текстообработващи компютърни програми Excel, Word;
• Познаване на нормативната уредба в областта на предоставяне на социални услуги;
• Умения за работа в екип.
Основни задължения:
- Да изготвят индивидуални профили на лицата от целевата група по проекта и план за действие с комплексни мерки за тяхното личностно развитие.
Да подпомага лицата от целевата група по проекта при осъществяването на контакти с институции и организации – АЗ, АСП, детски градини, доставчици на социални, образователни/ обучителни/, здравни услуги и др. Подпомагането ще се извършва според индивидуалните потребности на лицето или членове на неговото семейство, с цел преодоляване на пречки пред лицето за социално включване и включване в заетост.- Да изготвят персонални досиета от комплексната работа с лицата.
• Да спазва принципа на поверителност на лични данни станали му известни в хода на работа.
II. Минимални изисквания за позиция: „Трудов посредник“.
• Образователна степен: минимум средно;
• Професионален опит: не се изисква – наличието на доказан опит по специалността ще се счита за предимство.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Компютърни умения: компютърна грамотност – работа с текстообработващи компютърни програми Excel, Word;
• Познаване на нормативната уредба в областта на предоставяне на социални услуги;
• Умения за работа в екип.
Основни задължения:
- Да извърши идентифициране на целевата група по проекта на терен.
- Да насочва идентифицираните лица към мениджър на случаи за изготвяне на профил и индивидуален план за действие на всяко лице от целевата група по проекта.
- Да повежда индивидуални срещи с лицата от целевата група по проекта и с работодатели.
- Да информира и съдейства на целевата група по проекта за комуникация с институциите на трудовия пазар – поделенията на АЗ.
- Да насочва мотивираните лица към подходящо работно място.
- Да спазва принципа на поверителност на лични данни станали му известни в хода на работа.
III. Минимални изисквания за позиция: „Психолог“.
• Образователна степен: висше по специалността „психолог“;
• Професионален опит: не се изисква – наличието на доказан опит по специалността ще се счита за предимство.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Компютърни умения: компютърна грамотност – работа с текстообработващи компютърни програми Excel, Word;
• Познаване на нормативната уредба в областта на предоставяне на социални услуги;
• Умения за работа в екип.
Основни задължения:
- Да извършва индивидуална и групова работа с клиентите и техните семейства.
• Да консултира специалистите от екипа на проекта. - Да разработва и предлага съвременни методи на работа.
- Да оказва методическа подкрепа в кризисни ситуации.
- Да прилага умения за успешно справяне на работното място и адаптиране към работните условия, развитие на различни навици и умения за живот.
- Да спазва принципа на поверителност на лични данни станали му известни в хода на работа.
IV. Документи за кандидатстване:
– Заявление по образец;
– Автобиография;
– Декларация лични данни по образец;
– Служебна бележка от Бюро по труда за регистрация като безработно лице /ако е приложимо/;
– Копие от диплома или/и от удостоверения за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти;
V. Ред за провеждане на подбора:
1. Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на Кмета на община Главиница.
2.Комисията проверява и оценява подадените кандидатури на следните етапи:
І-ви етап – Въз основа на проверка по документи.
ІІ-ри етап – Въз основа на провеждане на интервю/събеседване.
До втори етап /интервю/ се допускат само кандидатите, успешно преминали етапа на документално съответствие, при спазване на минималните изисквания.
Събеседването се провежда от комисията има за цел да се установи, в каква степен всеки кандидат притежава професионалните и делови качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността.
VI. Срок на подаване на документи:
Срок за подаване на документите – от 01.04.2024 година до 30.04.2024 година, 17,00 часа.
VII. Начин на подаване на документи:
Документите могат да се получават и подават в деловодството на Община Главиница на адрес: улица „Витоша”, № 44 , всеки работен ден (понеделник-петък) от 8,00 до 17,00 часа.
Длъжностите се заемат по трудово правоотношение на 4 часов работен ден – член 68 от Кодекса на труда. Срокът на трудовия договор е 16 месеца, считано от датата на сключването му.
Списък с допуснатите и недопуснатите кандидати до интервю ще бъде обявен на Информационното табло в сградата на Общинска администрация – до 5 работни дни след срока за прием на документите. Информацията за деня и часа за провеждане на интервю с допуснатите до конкурса кандидати, както и всички съобщения с провеждане на конкурса ще бъдат обявени на Информационното табло в сградата на Общинска администрация.
Телефон за информация: 0876 991 493 от 8,00 до 17,00 часа.
От екипа за управление на проекта