• Начало
  • СЪОБЩЕНИЯ И ОБЯВИ
  • ОБЯВА ЗА РАБОТА - Община Главиница, обявява прием на Заявления и документи за подбор на персонал за позицията „Домашен помощник“ по Проект „Иновативни здравно-социални услуги в община Главиница“ BG05SFPR002-2.012-0196.

header00

 

ОБЯВА  ЗА  РАБОТА

Община Главиница, обявява прием на Заявления и документи за подбор на персонал за позицията „Домашен помощник“ по Проект „Иновативни здравно-социални услуги в община Главиница“ BG05SFPR002-2.012-0196.

І. Изисквания за заемане на длъжността:

  1. Минимална образователно – квалификационна степен по НКПД – 5152 1002 минимум първа степен на професионална квалификация и / или завършен VI клас;
  2. Професионален опит: не се изисква, но е предимство;
  3. Основни задължения, отговорности и необходими компетенции на длъжността:
  • Медицински изисквания: да е физически и психически здрав, да не страда от заболявания, определени като противопоказни за заемане на длъжността;
  • Допълнителни изисквания– да притежава психическа нагласа, желание и умения за работа със:

      –  самотноживеещи лица с увреждания, които независимо, че нямат определена чужда помощ, разполагат със съответните медицински документи, удостоверяващи невъзможността им за  самообслужване;

      – самотноживеещи лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за  самообслужване;

  1. Да не е осъждан;
  2. Готовност за работа по график.

Основните задължения, отговорности и необходимите компетенции на длъжността са отразени в длъжностната характеристика.

ІІ. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие:

  1. Заявление за участие в подбора (по образец), което може да бъде изтеглено от сайта на общината;
  2. Копия от документи за придобитото образование;
  3. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
  4. Автобиография;
  5. Декларация по образец;
  6. Документ за самоличност ( за справка).

 

ІІІ. Начин на провеждане на подбора:

Подборът ще се проведе на два етапа – по документи и интервю-събеседване.

До участие в интервю-събеседване се допускат само лица, представили всички необходими документи и отговарящи на посочените изисквания за длъжността.

Интервюто-събеседване ще включва  въпроси от областта на професионалната компетентност за длъжността.

ІV. Краен срок за подаване на документи по т. ІІ : 20.06.2025 г. вкл.  Документите следва да се подават лично от всеки кандидат в сградата на Община Главиница – гр. Главиница, ул. „Витоша“ № 44, стая № 210 и стая № 303, всеки работен ден от 08:00 до 17:00 часа.

 

Документите по образец могат да бъдат изтеглени от официалната страница  на Община Главиница на адрес: https://www.glavinitsa.bg/

За информация: тел.: 08636/20 40

Лице за контакти: Ничай Али – Ръководител проект

 

- ЗАЯВЛЕНИЕ docX2

- АВТОБИОГРАФИЯ docX2

- ДЕКЛАРАЦИЯ  docX2

 

 

footer00

Печат

Полезна информация

ТУРИЗЪМ

  • Забележителности
  • Места за настаняване и хранене
  • Програма за развитие на Туризма

ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ

Адрес

Данни за контакт

Карта на Община Главиница

karta na obshtina glavinitsa

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ

Адрес

Данни за контакт

                                                                                                
            Всички права запазени ©  2016-2020 Община Главиница.  |   Защита на лични данни
(Privacy policy)
  |   Бисквитки (Cookies)  |   Стар сайт          Вход.