▌E-услуги с електронен подпис (egov.bg.)
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА Е-УСЛУГИ (квалифициран електронен подпис (КЕП))
За да използвате предоставените електронни услуги е необходимо да:
1. Имате инсталиран квалифициран електронен подпис (КЕП) или квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП).
2. Притежавате профил в системата за сигурно електронно връчване.
3. Имате инсталирана програма Acrobat Reader.
4. Да сте заплатили услугата по Банков път и да се прикачи копие от платежен документ:
Ако отговаряте на горните изисквания може да продължите към използването на електронните услуги (с квалифициран електронен подпис (КЕП)), предоставяни от Община Главиница.
*. Административни услуги „Зелена система”


*. Административни услуги „ Местни данъци и такси”










*. Административни услуги „Селско стопанство и Екология”


*. Административни услуги „Гражданска регистрация и актосъставяне”










*. Административни услуги „Устройство на територията”



*. Административни услуги „За нотариусите”

*. Административни услуги „ИЗБОРИ”
910001 Подаване на заявление за вписване в избирателния списък по настоящ адрес в изборите за народни представители на 11 юли 2021 г.
910002 Подаване на заявление за гласуване с подвижна избирателна кутия в изборите за народни представители на 11 юли 2021 г.
910003 Подаване на заявление за вписване в избирателния списък в изборите за народни представители на 11 юли 2021
910004 Подаване на заявление за отстраняване на непълноти и грешки в избирателния списък изборите за народни представители на 11 юли 2021 г.
910005 Подаване на заявление за изключване от списъка на заличените лица преди предаването на избирателния списък на СИК
910006 Подаване на заявление за издаване на удостоверение за гласуване на друго място в изборите за народни представители на 11 юли 2021 г.