Препис-извлечение
З А П О В Е Д
№ РД-01-499
гр. Главиница, 21.12.2017 г.
На основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА, чл.35, ал. 1 от ЗОбС, чл. 36, чл.50 и чл.52 от Наредба № 3 за реда на придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество в Община Главиница и в изпълнение на Решение № 308 по протокол № 34/29.11.2017 г. на Общински съвет Главиница
Н А Р Е Ж Д А М:
- 1. Откривам процедура за провеждане на публичен търг с явно наддаване за продажба на недвижими имоти - частна общинска собственост, както следва:
№ |
Имот, населено място, акт за частна общинска собственост |
Площ |
Начална тръжна цена |
Цена на тръжни документи |
Депозит за участие |
Час на търга |
Стъпка на наддаване |
1. |
УПИ VI-общ., кв.14, с. Стефан Караджа, АЧОС №1508/01.04.2005 г. |
1,248 дка |
5223,10 лв. |
10,00 лв. |
530,00 лв. |
13,00 часа |
520,00 лв. |
2. |
УПИ V-общ., кв.14, с. Стефан Караджа, АЧОС №1507/01.04.2005 г. |
0,810 дка |
3390,20 лв. |
10,00 лв. |
340,00 лв. |
13,30 часа |
330,00 лв. |
3. |
УПИ IV-общ., кв.14, с. Стефан Караджа, АЧОС №1506/01.04.2005 г. |
1,268 дка |
5306,50 лв. |
10,00 лв. |
530,00 лв. |
14,00 часа |
530,00 лв. |
- 2. Утвърждавам тръжната документация, в т.ч. указанията и изискванията към провеждането на търга, проекто договора за продажба и приложенията към документацията.
- 3. Утвърждавам цената на тръжната документация, депозита за участие и часовете на провеждане на търга, съгласно приложената таблица;
- 4. Публичният търг да се проведе на 22.01.2018 год. в Заседателната зала на IV етаж в административната сграда на Община Главиница, ул. “Витоша“ №44 в часовите диапазони, упоменати в таблицата.
- 5. Оглед на имотите може да се провежда всеки работен ден при съгласуване на график с н-к отдел „Общинска собственост“ и транспорт на кандидата в срок до 19.01.2018 год, 16,00 часа;
- 6. Тръжната документация се получава всеки работен ден от Информационният център на община Главиница в срок до 19.01.2018 г, 16,00 часа. след представяне на документ за закупуването ѝ. Цената не се възстановява и следва да се внесе на касата на Община Главиница или по банков път по сметка на Община Главиница, а именно: IBAN: BG 12 CECB 9790 84 4783 5600, BIC: CECB BG SF, код вид плащане – 447000, при „Централна кооперативна банка“ – Клон – гр. Главиница.
- 7. Подаването на заявленията за участие в търга се извършва всеки работен ден в Информационният център на Община Главиница, в срок до 19.01.2018 г, 16,00 часа;
- 8. Краен срок за внасяне на депозита: - до 16.00 часа на 01.2018г. /петък/ на касата на Общината или по банкова сметка на Община Главиница IBAN: BG 96 CECB 9790 33 4783 5600, BIC: CECB BG SF Централна кооперативна банка – Клон – гр. Главиница.
- Повторен търг при неявяване на кандидати, да се проведе на 19.02.2018г. на същото място и при същите условия. Определям срок за внасяне на депозити за участие, закупуване на тръжни документи, оглед на обекта и подаване на заявления за участие до 16 часа на 16.02.2018 г;
- 10. Публикуването на обявата за провеждане на търга да се извърши в един местен всекидневник, сайта на Община Главиница, на таблото в административната сграда на Община Главиница и в сградите на кметствата.
- 11. Назначавам комисия в състав: .......................................................................................
Контрол по изпълнение на настоящата заповед възлагам на Директор „Стопанско управление и хуманитарни дейности“.
Преписи от заповедта да се връчат на Директор „Стопанско управление и хуманитарни дейности“, началник отдел „Общинска собственост“ и Председателя на комисията за сведение и изпълнение.
Неждет Джевдет /п/
Кмет на Община Главиница
Съгласували,
Сюзан Хасан /п/
Зам.кмет „Стопанско управление“
Нурхан Али /п/
Директор на дирекция
„Стопанско управление и
Хуманитарни дейности“
Изготвил,
Фахри Емин /п/
Началник отдел „ОС“