Във връзка с откриване на Център за социална рехабилитация и интеграция – с. Листец, община Главиница и Решение на ОС гр. Главиница № 213, Протокол № 32 / 28.10.2021г.
ОБЩИНА ГЛАВИНИЦА обявява провеждане на процедура за извършване на подбор на персонал за ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНА РЕХАБИЛИТАЦИЯ И ИНТЕГРАЦИЯ за длъжностите:
I. УПРАВИТЕЛ СОЦИАЛНА УСЛУГА В ОБЩНОСТТА -1 Щ.БР.
- Минимални изисквания:
- да имат висше образование- социални дейности или психология - завършена образователна степен бакалавър или магистър;
- придобити допълнителни квалификации в социалната сфера ще се зачитат за предимство.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите
- да имат професионален опит в областта на социалните дейности;
- да познават нормативната уредба в областта на социалните услуги;
- да познават спецификата на социалната работа с различни уязвими групи, както и да бъдат мотивирани да работят с тях.
- Кратко описание на длъжността:
- Отговаря за цялостната организация за функционирането на социалната услуга;
- Следи за спазването на приложимите закони, правилници, наредби, методики и подзаконовите нормативни актове, приложими за социалната услуга;
- Следи да целесъобразното изготвяне и поддържане на цялостната документация;
- Поставя задачи на персоната и контролира тяхното изпълнение;
- Уведомява Общината, както и персонала за всички събития, които имат значение за успешното изпълнение на услугата.
II. СОЦИАЛЕН РАБОТНИК -1 Щ.БР.
1. Минимални изисквания:
- образование висше;
- образователно-квалификационна степен „Бакалавър”
2. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите
- Да познават нормативната уредба в областта на социалните услуги;
- Умения за работа с офис техника и документи;
- Компютърна грамотност;
- Комуникативна компетентност и умение за работа в екип;
3. Кратко описание на длъжността:
Координира работата на целия екип на ЦСРИ. Подготвя, съхранява и поддържа документацията, свързана с потребителите на услугата /досиета, регистри, справки и др./. Предоставя социално обслужване на клиентите на принципа „водене на случай”.
НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА:
- Допускане по документи;
- Интервю
Необходими документи за участие в подбора:
- Заявление ;
- Професионална автобиография;
- Копия от документи за завършено образование;
- Копия от документи, удостоверяващи придобити допълнителни умения, или квалификация ;
- Копия на документи, удостоверяващи трудовия стаж или опит в съответната сфера – служебна, трудова книжка, или осигурителна книжка;
МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ ЗА УЧАСТИЕ:
Документите се подават лично от всеки кандидат, или чрез упълномощено лице в срок от 12.01.2022г. до 1600 ч. на 19.01.2022г. /сряда/ в деловодството на Община Главиница, адрес: гр. Главиница, ул. „Витоша” № 44.
Интервюто с допуснатите кандидати ще се проведе на 20.01.2022г. от 14.00 часа в Заседателната зала на Община Главиница.
ОБЯВЯВАНЕ НА ОБСТОЯТЕЛСТВАТА, СВЪРЗАНИ С ПОДБОРА:
Всички съобщения във връзка с подбора ще се обявят на таблото за обяви на първия етаж в сградата на Общинска администрация Главиница, находяща се в гр. Главиница, ул. „Витоша” №44 и на интернет страницата на Община Главиница.