Втори прием на документи за кандидат-асистент от проект „Нови възможности за грижа“
Община Главиница в качеството си на Бенефициент по проект „Предоставяне на комплексни социални услуги на територията на община Главиница“ стартира процедура за втори прием на документи за кандидат-асистент от проект „Нови възможности за грижа“от дата 01.03.2016 г. до 11.03.2016г. / включително /.
Приемът на документи се извършва община Главиница,ул. „Витоша“ 44, ет.4 от 9.00ч. до 16.30ч., всеки работен ден в посочения срок.
Към заявлението по образец и задължително приложение към него се прилагат следните документи:
- Документ за самоличност (за справка ); за дете –удостоверение за раждане (копие);
- Документ за самоличност на законния председател – родител, настойник, попечител ( за справка );
- Експертно решение на ТЕЛК/НЕЛК (копие); протокол на ЛКК, актуална епикриза, етапна епикриза или друг медицински документ, доказващ, че кандидатът е с ограничения или в невъзможност за самообслужване (копие);
В рамките на проекта ще се извършва оценка на потребностите на подалите заявления на лица с увреждания, въз основа на която ще се формира на индивидуален бюджет за ползване на услугата и ще се извърши подбор на най – нуждаещите се потребители. Индивидуалните оценки на потребностите на кандидат – потребителите на услугата „Личен асистент“ ще се извършват в дома им от служители на проекта, обслужваща територията на съответната община.
Кандидатите вписват в заявлението си и предпочитанията си за работа с конкретен потребител или потребители.
Към заявлението за Личен асистент се прилагат следните документи:
- Документ за самоличност (за справка);
- Автобиография;
- Документ за придобита образователна степен и съотносима за длъжността „личен асистент“ квалификация;
- Служебна бележка от месторабота ( ако кандидатът работи );
- Служебна бележка от учебно заведение (ако кандидатът учи);
- пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст);
- копие от удостоверение за преминато обучение по операция „Алтернативи” по Оперативната програма «Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013 г.»
За лични асистенти по проект могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст или лица, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст по реда на чл.68 от Кодекса за социално осигуряване и са:
- безработни лица;
- трудово заети лица: наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд;
- неактивни лица (студенти или придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране - в трудоспособна възраст), които могат да извършват допълнителен почасов труд.
|
ОБЯВА По проект „Предоставяне на комплексни социални услуги на територията на Община Главиница“ УВЕДОМЯВА СВОИТЕ ЖИТЕЛИ ЗА ПРИЕМ НА ЗАЯВЛЕНИЯ ЗА НАЕМАНЕ НА МЕДИЦИНСКИ СПЕЦИАЛИСТИ. Свали ОБЯВА от < Кликни ТУК > |
<<4.01.2016>>
. |
<<21.12.2015>>
<<21.12.2015>>
<<21.12.2015>> Приключи процеса по определяне на индивидуален месечен бюджет за ползване на услугата "Личен асистент" за Община Главиница.
|
Община Главиница подписа споразумение за изпълнение на проект „Предоставяне на комплексни услуги на територията на Община Главиница“ по приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното изключване“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020“
Община Главиница в качеството си на БЕНЕФИЦИЕНТ по проект „ Предоставяне на комплексни социални услуги на територията на Община Главиница“ стартира процедура за прием на документи за кандидат-асистенти от дата 17.11.2015 г. до 25.11.2015 г. /включително/.
Пълният пакет от документи за кандидатстване можете да получите в Деловодство на община Главиница ет. 1, ул. “Витоша“ 44, от 8.30 ч. до 17.00 ч., всеки работен ден, както и от сайта на община Главиница - www.glavinitsa.bg. <Документация от ТУК>
Приемът на документи се извършва отново в Деловодство на община Главиница ет. 1, ул. “Витоша“ 44, от 8.30 ч. до 17.00 ч., всеки работен ден в посочения срок.
Към заявлението по образец и задължителното приложение към него се прилагат следните документи:
- документ за самоличност (за справка); за дете - удостоверение за раждане (копие);
- документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител (за справка);
- експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК (копие); протокол на ЛКК, актуална епикриза, етапна епикриза или друг медицински документ, доказващ, че кандидатът е с ограничения или в невъзможност за самообслужване (копие);
В рамките на проекта ще се извърши оценка на потребностите на подалите заявления лица с увреждания, въз основа на която ще се формира индивидуален бюджет за ползване на услугата и ще се извърши подбор на най–нуждаещите се потребители. Индивидуалните оценки на потребностите на кандидат-потребителите на услугата „Личен асистент” ще се извършват в дома им от служители на дирекциите „Социално подпомагане”, обслужваща територията на съответната община.
Кандидатите вписват в заявлението си и предпочитанията си за работа с конкретен потребител или потребители.
Към заявлението за Личен асистент се прилагат следните документи:
- документ за самоличност (за справка);
- автобиография;
- документи за придобитата образователна степен и съотносима за длъжността „личен асистент” квалификация;
- служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);
- служебна бележка от учебно заведение (ако кандидатът учи);
- пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст);
За лични асистенти по проекта могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст или лица, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст по реда на чл. 68 от Кодекса за социално осигуряване и са:
- безработни лица;
- трудово заети лица: наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд;
- неактивни лица (студенти или придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране - в трудоспособна възраст), които могат да извършват допълнителен почасов труд.
Проектът е с продължителност 24 месеца. Общата стойност на Проекта възлиза на 499 933,95 лева и се реализира с финансовата подкрепа на Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и национално съфинансиране.
Основна цел на проекта е подобряване качеството на живот на деца и възрастни хора с увреждания и тежко болни лица с ограничения или в невъзможност за самообслужване и създаване на възможности за социално включване.
Целеви групи са:
- Хора с увреждания с ограничения или невъзможност за самообслужване;
- Хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване;
- Семейства на деца, с увреждания;
- Самотно живеещи тежко болни лица.